This page is hosted for free by cba.pl. Are you the owner of this page? You can remove this message and unlock many additional features by upgrading to PRO or VIP hosting for just 5.83 PLN!
Want to support this website? Click here and add some funds! Your money will then be used to pay for any of our services, including removing this ad.
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl
statistics essay sample common app essays samples how to write times in an essay document based essay
Ta strona jest hostowana za darmo przez cba.pl. Jesteś jej właścicielem? Możesz usunąć tą wiadomość i otrzymać wiele dodatkowych możliwości, ulepszając hosting do PRO lub VIP za jedyne 5.83 zł!
Chcesz wesprzeć tę stronę? Kliknij tutaj i przekaż środki! Twoje pieniądze będą użyte do kupna dowolnych naszych usług, włączając w to usunięcie tej reklamy.
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl

Nowy Rok – nowa Ty – zacznij od zmiany nawyków!

Nowy Rok to idealny moment na postanowienia i wprowadzenie nowych nawyków do dnia codziennego. Zastosuj się do poniższych zaleceń, a będziesz się czuć już zawsze lekko i zdrowo.

Regularność

Jednym z najważniejszych zdrowych nawyków żywieniowych jest oczywiście regularność. Ludzki organizm potrzebuje zastrzyku energii dokładnie co trzy godziny. Dlatego też specjaliści zalecają spożywać w ciągu całego dnia kilka małych posiłków, najlepiej cztery lub pięć, zamiast dwóch większych, po których czujemy się nienajlepiej i po prostu mocno przejedzeni.

Nie podjadaj

Nie podjadaj między posiłkami, gdyż tym samym będziesz nieregularnie dostarczać dodatkowej energii, która szybko spadnie i wywoła większe łaknienie (zazwyczaj podjadanie kojarzy się z czymś słodkim), a przede wszystkim – nie podjadaj w nocy. W nocy się śpi, a sen to odpoczynek, także nasz organizm, a w tym wypadku układ trawienny, musi odpocząć. Takie podjadanie sprawi, że rano będziesz czuć się zmęczony i zupełnie wypompowany z energii. Przy tym warto zauważyć, że spożywanie pokarmów w nocy kończy się zwiększeniem masy ciała.

Tylko zdrowe posiłki

Całkowicie zrezygnuj z fastfoodów i innych niezdrowych posiłków i napojów. Wszystko to zawiera niepotrzebne organizmowi kalorie, które mogą tylko zwiększyć wagę, wcale nie likwidować uczucia głodu i prowadzić do różnych chorób. Zamiast tego postaw na spożywanie większej ilości owoców i warzyw, dzięki którym dostarczysz swojemu organizmowi składników odżywczych, jakie są niezbędne do prawidłowego działania organizmu. Warto tutaj wspomnieć o świeżo wyciskanych sokach – jeden napój z wyciskarki może dostarczyć aż jedną na pięć wymaganych porcji zdrowych składników. Dlatego warto czasami lub codziennie przez jakiś czas pić takie soki. Co do urządzenia do uzyskania takich napojów – używaj jedynie wysokiej jakości wyciskarek, gdyż tylko one zatrzymują w soku wszystkie zdrowe elementy, jakie zawierały warzywa i owoce. Najlepsze na rynku wyciskarki możesz zakupić tutaj.

Porzuć nałogi

Bardzo niezdrowe dla organizmu ludzkiego są także wszelkie nałogi – papierosy, alkohol, ale także i duże ilości kawy oraz mocna herbata. Najlepiej po prostu z tego zrezygnować, albo (w przypadku herbaty) ograniczyć. Gwarantujemy, że dzięki temu szybko poprawi się Twoja kondycja zdrowotna.

Nie stresuj się

W tym wypadku łatwo powiedzieć, ale znacznie trudniej wykonać to postanowienie. Dlaczego to jednak takie ważne? Stres bardzo często sprawia, ze częściej sięgamy po coś na uspokojenie, czyli używki i jedzenie, co powodu następnie przejadanie się. Gdy odczujesz stres postaraj się niczego dodatkowego nie spożywać, tylko rozładuj go ćwiczeniami fizycznymi bądź prostymi ćwiczeniami oddechowymi lub nawet nauką medytacji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *